SETELAH SEMINGGU BERCUTI....


macam2 aku dapat mase cuti...aku terperap dalam rumah buat assgnment..tu jew kje ak dalam seminggu ney..aku pon naik pening tgk assgnment aku yang xsiap lagi ney...blik bersepah pnuh habuk bju xgntung lagi tapi aku steady cool...aku buat slow2 tapi aku rase bdn aku lain mcm la...rupa2nye aku nk demam aku xlayan sgt demam aku tu...aku plan dari awal nk tuko kls D1E6 cz kls tu jdualnye ari jumaat xde kls n dlam kelas tu ade kwn baik aku din...aku try pegi blik KP jantung aku dupdap2 gak...takut xdpt tp at last KP leh lak mood baik ari tu powm!!!!!!!!!!!! ESOKNYE AKU TERUS MASUK KELAS D1E6...ble aku msuk dalam kelas tu..aku tengok lecture semuanye garang tapi rupanye ok gak mcm klas lame aku..dak2 dlm kelas tu kejb gile dh ngam dgn aku terutamanye gurl...yg boy lak mle2 yg aku knl ofcourse kwn baik aku then bwu dye knlkn dgn kwn2 yg lain...aku rase mcm melukut ditepi gantang..cz perasaan segan de lagi dlm mse yg same dowg pon segan gk kt aku...tpi akhirnye ok gak gn dowg... assgnment makin lame makin bertimbun..tapi aku siapkan dgn tenang...akhirnya sempurna..to be continue...........