happy new year duniaku

salam 30.....
welcome back n im back ari ni ari first aku kat uitm segamat untuk sem 2.....aku arap sem ni lebh matang lagi dari sem lepas aku harap sangat x de junior yg melampau cam aku dulu.....tpi kan aku rasa lain sikit sem ni macam ade perubahan bsr akan berlaku semua i2 kite serah kepada yg esa ye....aku harap sgt2 sem ni aku dapat apa yg aku idam kan iaitu 4 leper....four flat.....heheheknape yek aku rase cuti sem kejap jekkkkk?????? x puas g nak brcuti x pergi mene2 pon ngan farha....aku ingat kan nak bwk die g genting tapi keadaan tidak mengizinkan.....atuk die meninggal mari kita sedekahkan alfatihah kpd seluruh umat islam yg telah selamat kembali ke rahmatullah......alfatihaaah..........aminnnnnn......wahai pembaca yg dihormati saya sgt hargai semua para pembaca kerana sanggup membaca blog saya yg x seberapa ni...kalo nak taw aksi2 yg mencabar yg akn dlakukan oleh saya kita akan buka page yg akan datang yeeee...
to be continued............................