EKSPEDISI GUNUNG SEBELUM RAMADHAN...........


minggu dpn da puase kelas kiteowg rancang sumtingggg u all nak taw x???? jm bace ape yg i tls ni......kiteowg rancang nak g gunung minggu ni....aku nye rancangan sebenonye than aku habak kat din die yg setting kenderaan n kompol dak2.....dak2 kelas cme 15 owg je pegi yg lebih nye parent x bagi kowt...n ade yg ckp nak lek umahh....lek umah la plak minggu yg best ni rugii2 ade yang x taw like aji morke...komeeeeeeeee...die tak taw pn nak g gunung tpi xpa pn die x ikut die 2 x pandai bebual n x pandai kias.....hehehehehehehehe.....senang katela mmg syok r g gunung eteowg brtolak ko 11.30 smpai kol 5.30 bwu smpai uitm ballek....dak2 pmpan yg g sme nye sempoi2 belake x cm certain2 dak pmpn sensitif la apelaaaaa.....thats not my taste jgn trse ok aku bkan menyindir tpi nasihat....dgrla ni.....ketua pandu arah ade 2 owg aku n din aku nak dkt 30 kALI g gunung n mandi tmpat ni tpi din pn expert gk mle2 ikt pale die mandi kat kolam yang die slalu mandi tpi nak muat kan 15 owg mmg x sesuai nak mandi kat kolam 2 die ckp kolam 2 muat nak msuk 15 owg aku test laaaa bdn aku yang kecik ni masuk2 je air da kering eteowg tko tmpat jaln5 powm jmpe tmpat syok dalam gle 120 kaki kwt mane yang x geti swim 2 paham2 je la eaaa not allowed to swim aku din farouk je yng swim then yh len dok men air terjun je pmpan la expeciallyyy.kan pmpan la dikkatekan.....pnakuttttttt..................abes mandi je g mamam kat bwh sementara tnggu drebar....mmg syok rrr wa ckp lu x bohonggggggg....sape yg x g ag 2 pergilah wat lawatan kat sane kkkkkk...plssss heheheheheheehhe sian di demam dah...cz terlalu tksub mandi x ingat dunia... eh puase tw jgn x poseeeee mnggu dpn k i hope sme skali lam kls i jgn tinggal pose.hehehehehehe..to be continued