FASTING WEEK.....

haiiii masih belum sempurna minggu ni minggu puase taw sme student diggalak kan balek umah yelaaaa pose yg ptame kann2 x kan nak pose ngan kwn2 lak x elok la kan tol x kwn2 ...kuarge aku n kuarge kowg gentle wndu kat kowang ekk2...da lame dah tak jenguk umah ntah apela jadi kat umah 2...mak abh sihat ke x x taw la i hope smenye sihat.....abes je klas ari kmis 2 trus aku blek ngan abah dowg ambek ku...mls la nak nek bas jauh...hhehehehehe.padahal mengade ngade...kowg nak taw x aku mmg x pnah miss puaso semenjak darjah 1...hebat x??? aku ni tahan kalo x mamam 1 2 ari cm da biase la.....tpi kan pose kali ni mmg mencabar la tg study lak 2....mase aku kat mah aku dok wat assignment jek x tengok bende2 len mak aku pn tnye banyak bebeno keje ko wan nape camnila la mak maha siswaaaaaaaaaaa......show la dapat pose ngan kuarge .....n dapat sahur ngan kuarge i hope kowg pn eppppy jgk cam wa ok.......walaupepepn aku still kene wat assignment smpai abes laaaaaa 2 yg x shock....hehehehehehe jmpe di uitm k.....hehehehe..to be continued................