H1N1 HEBOH KESEMUA KOLEJ UITM SEGAMAT


H1N1 adalah satu penyakit yang merbahaya pada masa kini

aku dan kawan2 dedor kene penyakit yang dtg dri ba$% ni hehe..aku n kawan2 try avoid habis-habisan dah macam2 kiteorg buat tetapi de budak kt kolej aku dah kene dah..kesiannye...... start drpd minggu ini penawar makin ramai pegunjung dan kelas kuliah makin kurang pelancong...asal demam je dapat mc seminggu..dak2 ney merdeka penuh sakan kat rumah..niat aku nk mc gk tapi aku xdemam plak minggu ini..macam biase ari rabu jew pergi padang kawad berkawad lak tuh..pnas lak tuh..susah lak tuh dh la xde basic kawad..komander lak mcm si@^* asyik nak pekik2 aduh2...hehehe
kat kelas lak semua lecture dh buat ice breaking dkt aku n kwn2.... aku n kwn2 pon dah knl kn diri kat leture sempoi glew2 dowg xde nak mrh2 cm komander...
bwu nak knal kan diri aku kat kwn2 tpi semua dah knal aku hehe market la kate kan..
rileks lu.... bwu minggu ke3...be continued