WORLD OF SENIORITY IS MINE


D1E4, KESATRIA, WINGCAPE AND MEETING WING SEMPANA RIAU...

pe semua ney?? ney adalah aktiviti and perlantikan minggu 2 aku...pembahagian kelas telah bermula nama aku tersenarai didalam kelas d1e4 Diploma In Information Management.. lecture2 aku semuanye sempoi terutamanye KP kite..tapi yg xbestnye baru minggu kedua dh dapat finale projek.. dak2 dalam kelas aku yang laki semuanye hensem and sasa and yg perempuanye de yg ok de yg tak ok...


mase first minggu 2 hari rabu, perjumpaan KOKO lak bermula.. aku xtw nk msuk pe last sekali aku men msuk jew kesatria negara... mcm askar beb!!


aku tak sangka aku dapat kolej Sempana Riau, kolej yg paling best sekali dalm UiTM ney.. aku dapat wing 3A bilik 313.. ramai gak senior2 nk knl dgn aku..aku ok aje kalau dieorg ok.. last2 hampir 80% senior dh aku knl and rapat.. aku dilantik sebagai wingcape part 1 and first time aku anjurkan meeting wing untuk part 1.... malam tu wat air batu pecah(ais breaking).hehehe